"Este año no haga un regalo. Este año haga EL REGALO! " Para Octavio Nonell

con No hay comentarios

Se nos acaba el año! Me parece que todos teníamos ganas de que acabara este año. Un año complicado donde resulta que la Covidien-19 casi nos ha puesto a todos contra las cuerdas. Y en este momento me acuerdo mucho de un colectivo que ha quedado muy tocado, muy afectado por esta situación. Estoy hablando de los artistas. Ellos como nadie han pasado lo peor de todo, ¿qué es verse privados de su medio de subsistencia. Y dada esta circunstancia, creo yo que podríamos entre todos dar una mano; y os quiero hacer una proposición. Quisiera dar un consejo que me gustaría que el siguieseis.

En acabat l’any és molt típic el fet de fer regals entre família i amics. Jo us proposo que aquest any no feu un regal qualsevol. Aquest any feu El Regal. A veure, els artistes implicats en tota aquesta problemàtica són, pintors, escultors, escriptors. Hi ha de tot. Llavors us suggereix-ho que aquest any regaleu Art, Cultura. Per què en lloc re regalar una tonteria, no regalar un llibre de poemes o una bona novel·la? Perquè no regalar un quadre o una escultura? A Mataró tenim un ampli ventall d’artistes, i quasi bé cada setmana, aquests artistes han estat fent exposicions. És molt difícil que en una d’aquestes exposicions no trobéssiu algun petit detall o un gran detall, alguna obra que us podria agradar i que, segurament que seria assequible a la vostra butxaca. Us imagineu la cara del familiar o l’amic que en lloc de rebre una tonteria rebi com a regal, un quadre o una escultura? De ben segur que s’emporta una sorpresa. Però també estic molt segur que vosaltres, veient la seva reacció, també us endureu una altra sorpresa. Quantes vegades no hem pensat… Tant de bo que aquest regal no me l’haguessin fet! Bé, doncs ara podríem possiblement canviar aquesta expressió per: Caram quin regal més original i més ben parit que m’acaben de fer!

Entre todos podemos dar una mano a la cultura. Y sugiero que este año no haga un regalo a su familia o sus amigos. Este año haced allí El Regalo !! Aquel regalo que seguro que marcará y perdurará. De esta manera ayudamos a un colectivo que se ha visto en lo que va año, privado de su fuente de subsistencia, se han visto privados de poder trabajar. Tan sencillo como eso. Repito, este año no haga un regalo, haga El Regal. Seguro que merece la pena.

Octavi Nonell

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.